piątek, 11 lipca 2014

Home-made frappe!

Przyszło lato a wraz z nim moje kombinacje z mrożoną kawą. Szukałam w intrenecie przepisów, próbowałam ich i albo mi nie wychodziły, albo po prostu nie smakowały. Wiadomo, można się raczyć Starbucksowym Frappuccino bez końca, ale nie będę przecież jeździć co chwila do najbliższej kawiarni i wydawać kolejnych kilkunastu złotych. Próbowałam je trochę odwzorować z lodami, no nawet, nawet wyszło, ale wreszcie natrafiłam na ten tutorial How to Make a Starbucks Caramel Frappuccino , na kanale u tej dziewczyny znajdziecie inne filmiki z pozostałymi napojami ze Starbucksa.
Ja swój przepis trochę zmieniłam, gdyż nie lubię słodkiej kawy.
Składniki:
  • 1 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • +/-1 szklanka kostek lodu
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka cukru

Przygotowanie:
  • 1 łyżeczkę kawy zaparzyć w 1/3 szklanki wody, dodać 1 łyżeczkę cukru (lub więcej wg upodobań), odstawić do ostudzenia
  • lód przełożyć do melaksera, dodać kawę, zmiksować, aż lód się rozkruszy
  • zimne mleko spienić spieniaczem do mleka
  • do mleka dodać zmiksowane frappe i SMACZNEGO!
Ja, swoje zrobiłam w kubku ze Strabucksa, ale nie jest to reklama!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz