niedziela, 16 listopada 2014

Marchewkowa owsianka

 
Brzmi radykalnie? A jednak to bardzo dobrana kompozycja ala ciasto marchewkowe. Korzenny smak i aromat nadają takiemu śniadaniu zimowy charakter i przypominają o zbliżającym się sezonie świątecznym. Ja wypróbowałam też  przepis, gdzie marchewkę zastąpiłam upieczoną drobno pokrojoną dynią-również pyszne.
Śniadanko warto przygotować poprzedniego dnia wieczorem, płatki owsiane bardziej zmiękną i nabiorą marchewkowego smaku
 
Składniki:
 
2 łyżki płatków owsianych
200 ml mleka
marchewka
1/2 łyżeczki przypraw korzennych
 
 
marchewkę obieramy i ścieramy na drobnej tarce
 
dodajemy do płatków i mleka, dokładnie mieszamy z przyprawami
 
odstawiamy na noc
 
rano możemy zjeść owsiankę na zimno lub jeszcze lepiej podgrzać kilka minut w garczku,
 
ja zdecydowanie wolę tę drugą opcję, na ciepło z lekko miękką marchewką
 
 



2 komentarze:

  1. Troszkę mała porcja, ale jak na II śniadanie - idealna :D
    Z marchewką jeszcze nie jadłam. Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń